چه معنی است وقتی که سطح کراتینین شما آیا 3.8
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 3.5 بالاتر از ارزش محدوده نرمال (0.5-1.3) است، پس از آن چه به این معنی است؟ در درمانگاه، کراتینین اندازه گیری می شود تا در مورد عملکرد کلیه می دانیم، بنابراین کراتینین 3.5 نشان می دهد عملکرد کلیه شما کاهش یافته است و کلیه خود را در حد متوسط آسیب دیده شده است.

سطح کراتینین آزمایش به منعکس کننده وضعیت کلیوی، به عنوان نگهداری از کراتینین سرم نرمال است در کلیه های سالم است. در زندگی روزمره ما هر دو مصرف ناگهانی بالا از گوشت و تمرینات فیزیکی شدید می تواند تجمع کراتینین در خون منجر به کمی بالا سطح کراتینین. خب، به عنوان کلیه می تواند کمک به تخلیه کراتینین بیش از حد، کراتینین سرم بازگشت به محدوده طبیعی در یک یا دو روز. بنابراین، کلیه سالم نکته کلیدی برای یک کراتینین سرم طبیعی است.

چه معنی است وقتی که سطح کراتینین شما 3.8 است؟

به طور کلی، سطح کراتینین نمی افزایش خواهد یافت، تنها زمانی که عملکرد کلیه را تا 50٪. بنابراین در درمانگاه، کراتینین 3.8 به معنی بیماری شما در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستند و کلیه خود را در حد متوسط آسیب دیده شده است.

همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین یکی از سموم تولید شده در بدن و همراه با دیگر زباله است، آنها به طور معمول از بدن توسط کلیه ها تخلیه می شود. کراتینین 3.8 نه تنها به معنای هستند کراتینین بیش از حد وجود دارد، اما همچنین نشان می دهد کلیه به تخلیه سموم دیگر شکست خورده شده است.

در چنین شرایط، ضایعات و سموم در خون ساخت تا به سرعت، که ممکن است یک سری از مشکلات بهداشتی غیر ضروری می شود.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین 3.8 به معنای کلیه در حال حاضر در حد متوسط آسیب دیده، بنابراین به عنوان یک بیمار با این وضعیت آنها باید اقدامات به موقع برای جلوگیری از آن از افزایش را. اگر شما هر گونه کمک در کاهش آن درمان بیماری های کلیوی و یا نیاز به، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-symptoms/1392.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، سطح کراتینین 3 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: